Comel doh kata-kata seru yang aku gunakan.

Supp peeps!

So I just realised that I've been posting a string of emo posts lately.
Aaaaaand if you were to look closely, those posts were written in early morning.

Memang time time muhasabah diri sangat tu!

Biasalah tu kot? 3 pagi, duduk termenung kat siling rumah, pikirkan masa depan, masa lampau.
Tang tang tu lah rasa insap sikit tu datang kannn.

Hahaha woah, what happened to all that english at the beginning of my post? 
Kampung sangat Muzni ni! Bajet je bandar. 

Well, Sem 3 starting in +/- a week camtu. 
Ni duk tercongok lagi main RCT2 on the laptop.
Oh lupa, korang mana tau RCT tu apa, hm, RCT2 tu 'Roller Coaster Tycoon 2'.

So basically imma tycoon now. 
Real estate, specialty : Theme Parks. Cool an?

Hahaha dahlah. Malas update pepanjang, buat malu je. Entah ada ke tak yang bacanya?

Sebenarnya bila pikir balik, mesti ada je kan kengkorang yang datang stalk aku kat sini.
Yelah, bukan main aku letak link kat instag lah, twitter lah, facebook lah. 
Tipulah takde.

Well, daripada stalk kat sini, baik korang tegur je aku kat twitter.
Barulah aku boleh fefeeling popular sikit. Kah!
Oh plus, korang takdelah rasa pathetic sangat duk stalk aku senyap senyap kat sini. Hah!

Comments

Popular Posts