mingling :3

popular sekejap. haha

gini kesah eh.
tatau lah. tetiba ramai pulak boys datang layan aku semalam.
tengahari, dekat facebook.
petang, dekat skype : sama sama tengok ombak rindu kat youtube weh :P
malam, well tengah malam act, on the phone. rexy text aku bhai.
lagi malam dari tengah malam, the guy frm seminar addmaths tu.

haha. aku igt mamat addmaths tu tgh patah hati dgn gf dia.
datang pulak dia contact aku.
takde credit lah weh. 
sorry la tak layan eh :P
sebenarnya aku mmg tak minat kau sgt, kau mcm wempitzz sikit. sikit je weh. sikit je :3

tapi, i gotta say. highlight of the day, mestilah rexy.
crush paling lama ni weh.
sumpah dia comel. hihihihihihih.
okay sekarang aku harap, teman ombak rindu aku tak baca.

takde date aku kang. haha.
harap maklum, saya dan rexy tado papo. eden jo yg crush lebih lebih ha :D

Comments

Popular Posts